اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

مشخصات بلاگ

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف طنز، کلاسیک، ترانه، فولکوریک و ... (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

اندر احوالات مستاجر

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵ ق.ظ

سلام دوستان. این موضوع، موضوعیست که اکثر ماها گرفتارشیم. هرچند کوتاهه!
افرادی که آهنگ شعرو می دونن، با آهنگ بخونن زیباتره...
بقیه هم به صورت دکلمه بخونن 
====================================

مثل تموم عالم، پول منم تو رهنه، تو رهنه، تو رهنه
مثل تموم جیبا، جیب منم برهنه، برهنه، برهنه

حقوق من بیش از این ... جا واسه خرج نداره نداره نداره
اعصاب من بیش از این ... طاقت رنج نداره نداره نداره

پولی واسم نمونده ... این اولِ جنونه
داد میزنم صابخونه ... این اجاره گرونه

به فکر من نبودی ... شانس دوباره این بود
تخفیف به من ندادی ... رسم اجاره این بود

مالکِ چرب زبونم ... درآمدم اندکه
من می دونم که قصدت ... تیغ زدنه یا دکه

مثل تموم عالم، پول منم تو رهنه، تو رهنه، تو رهنه
مثل تموم جیبا، جیب منم برهنه، برهنه، برهنه


#مرتضی_محمودی

#ashaareman.blog.ir

#instagram:mortezamahmoudi65


  • مرتضی محمودی - ۰۹ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۲۵

نظرات  (۱)

سلام وب عالی هستش خوشحال میشم به وب من سر بزنی و نظر بدی.
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون
چشم ... حتما ...

شاد باشید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی