اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

مشخصات بلاگ

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف طنز، کلاسیک، ترانه، فولکوریک و ... (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

تا تو نگاه می کنی

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۷ ب.ظ

«تا تو نگاه می کنی، کارِ من آه کردن است

ای به فدای چشمِ تو، این چه نگاه کردن است؟» *

 

بس که رُخَت برای من، پر از شگفت و نور هست

در نِگَهم نظر به تو، نظر به ماه کردن است

 

گفته بُدی علاقه ای، در دلِ تو زِ من بُوَد

حیف، هنر برای تو، چهره سیاه کردن است

 

رفته ای و به سر زنان، منتظرت نشسته ام

گرچه همیشه کارِ تو، چشم به راه کردن است

 

سخت ملول گشته ام، در رَهِ عشقِ خود به تو

هر شب و روزِ من فغان، در دلِ چاه کردن است

 

پیر شدم به پای تو، پیشِ نگاهِ دیگران

ماندنِ من به پای تو، عمر تباه کردن است

 

عمرِ تباه پای تو، خیر برای ساکت است

گذر زِ عشقِ من به تو، رَد و گناه کردن است

 

*: مطلع شعر از استاد شهریار


#ساکت_خراسانی

#مرتضی_محمودی

ashaareman.blog.ir

#instagram:mortezamahmoudi65

  • مرتضی محمودی - ۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی