اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

مشخصات بلاگ

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف طنز، کلاسیک، ترانه، فولکوریک و ... (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

ای وای از درد

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ

دردی است در کنج دلم، ای وای از درد

خنجر زده بر قلب من از پشت، نامرد

 

نامردی اش گشته عیان، ای وای بر من

تا کی بمانم پیش او با این دلِ سرد

 

سردیِ او برده زِ من روح و تن و جان

می پاشد او با گفته هایش بر تنم گَرد

 

گَردی زِ جنس مرگ را می پاشد اکنون

می میرم و جان می دهم از این ره آورد

 

آورده اش باشد پیامِ نا امیدی

سبزینه ای بودم ولی حالا رُخم زرد

 

زرد است و حاشا می کنم رنگ رخم را

پنهان شود در کوچه ها محکومِ شبگرد

 

شبگردم و می نالم از دردِ پیاپی

افسوس! عشقم بود و با من او چه ها کرد


#مرتضی_محمودی

ashaareman.blog.ir

#instagram:mortezamahmoudi65

  • مرتضی محمودی - ۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی