اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

مشخصات بلاگ

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف طنز، کلاسیک، ترانه، فولکوریک و ... (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

تا به کی؟

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ

تا به کِی ای خوبِ من خود را زِ من پنهان کنی؟

تا به کی پیش همه چشمِ مرا گریان کنی؟

 

گفته ای پیشت بمانم حرفی از رفتن نبود

تا به کی گویی که این اما دریغا آن کنی؟

 

رفـتنت آتش زده بر قلبِ من جانا بگو

تا به کی خواهی که اینگونه مرا نالان کنی؟

 

گفته بودی وضعِ من سامان شود دل بد مکن

تا به کی حالِ خرابم را چنین سامان کنی؟

 

حالِ من را دیده ای رسمِ وفاداری نبود

تا به کی خواهی غمم را اینچنین درمان کنی؟


#مرتضی_محمودی

#ashaareman.blog.ir

#instagram:mortezamahmoudi65

  • مرتضی محمودی - ۰۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی