اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

مشخصات بلاگ

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف طنز، کلاسیک، ترانه، فولکوریک و ... (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

زندگی با تو

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ق.ظ

بیا با عشق و محبت، دنیامونُ ما بسازیم
دنیایی از عشقُ شادی، واسه فردا ها بسازیم

بیا هم نفس بشیمُ، شعر زندگی بخونیم
چه تو سرما چه تو گرما، همیشه با هم بمونیم

عزیزم برای قلبم، تو همیشه بهترینی
من برات ساده و صافم، من همینم که می بینی

تو رو دوست دارم فراوون، همیشه من از ته دل
شدم مجنونِ تو خوبم، نه دیگه نمیشم عاقل

نمیشم یه لحظه فارغ، من از فکر تو عزیزم
تو فکرم که گل بچینم، تا بیام به پات بریزم

زندگی برام چه زیباست، وقتی تو باشی کنارم
دیگه من غمی ندارم، اگه که تو باشی یارم

تو چه خوبی چه قشنگی، تو چه دوس(ت) داشتنی هستی
اگه پیش من بمونی، سَرَمُ میدم دو دستی


#مرتضی_محمودی

#ashaareman.blog.ir

#instagram:mortezamahmoudi65

  • مرتضی محمودی - ۰۹ دی ۹۵ ، ۰۷:۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی