اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

اشعار من

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

مشخصات بلاگ

سروده های مرتضی محمودی در زمینه های مختلف طنز، کلاسیک، ترانه، فولکوریک و ... (استفاده با ذکر منبع مجاز است)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

تو

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ

بی تو نفس کشیدنم حرومه ....... آه میدونم بی تو کارم تمومه
تو رو میخوام من عزیزم ناز من ....... آره تو هستی عشق و دمساز من
گلم تو هستی فکر هر روز من ....... عشق تو شد بلای جانسوز من
وقتی تو رو دارم دیگه هیچ غمی ....... نیستش برام نه دیگه هیچ ماتمی
میخوام که باشی تو با من همنفس ....... وقتی تو نیستی جای من تو قفس
وقتی میای آزادی با تو میاد ....... غصه دیگه دووم نداره زیاد
غصه میره وقتی میای خوب من ....... شادی با خود میاری محبوب من
عشقی که هست از تو درون دلم ....... بیقرارم کرده منو ای گلم
بیقرار از دوری تو میخونم ....... خوندنِ از تو شده چون درمونم
دوریِ تو کرده منو بیقرار ....... راهی نمونده واسه من جز فرار
فرارِ از این همه دلواپسی ....... میام به سوی تو نه دیگر کسی


#مرتضی_محمودی

#ashaareman.blog.ir

#instagram:mortezamahmoudi65

  • مرتضی محمودی - ۰۶ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۴۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی